134. الگوریتم رنک برین (RankBrain)

رنک برین یکی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی گوگل است؛ خیلی‌ها معتقدند هدف این الگوریتم این است که ببیند چقدر کاربرها با نتایج تعامل دارند. نتایجی که بیشترین کلیک و تعامل را داشته باشند، رتبه بهتری در گوگل به دست می‌آورند.
135. نرخ کلیک طبیعی برای یک کلمه کلیدی خاص

صفحاتی که کلیک بیشتری در  CTR (نرخ کلیک) می‌گیرند، برای آن کلمه کلیدی خاص رتبه بالاتری در موتورهای جستجو خواهند داشت.
136. نرخ کلیک طبیعی برای تمامی کلمات کلیدی

نرخ کلیک طبیعی سایت برای همه کلمات کلیدی که در آن رتبه‌بندی می‌شود، می‌توانند بر اساس تعامل کاربر افزایش پیدا کند.
137. بانس ریت (نرخ پرش کاربر)

همه افرادی که در بخش سئو کار می‌کنند در مورد نرخ پرش (Bounce Rate) و تأثیراتش با هم توافق ندارند؛ اما این گزینه ممکن است توسط گوگل برای سنجش کیفیت صفحه مورد استفاده قرار بگیرد. صفحاتی که کاربران آن را به سرعت ترک می‌کنند، از نظر گوگل مشکلی دارند.
138. ترافیک مستقیم

این موضوع تأیید شده است که گوگل از داده‌های کاربری کروم استفاده می‌کند تا ببیند چند نفر (و چندبار) از یک سایت بازدید کرده‌اند. سایت‌هایی که ترافیک مستقیم بیشتری دارند، احتمالاً کیفیت بالاتری خواهند داشت و این از چشم گوگل مخفی نخواهد ماند.
139. ترافیک بازگشتی (بازدیدهای مجدد)

گوگل بررسی می‌کند آیا بازدیدکنندگان دوباره به سایت سر زده‌اند یا خیر. سایت‌هایی که بازدیدکنندگان بازگشتی داشته باشند به احتمال زیاد رتبه‌ بهتری در گوگل خواهند داشت.
140. سایت‌های مسدود شده

گوگل استفاده از این ویژگی را در کروم متوقف کرده است. با اینحال الگوریتم پاندا هنوز از این ویژگی به عنوان سیگنال کیفیت استفاده می‌کند.
141. پوگو استیکینگ (Pogosticking)

پوگو استیکینگ نوعی از پرش است. وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود و چیزی که می‌خواهد را پیدا نمی‌کند، سایت شما را می‌بندد و نتایج بعدی در گوگل را باز می‌کند تا به جواب برسد؛ در این حالت پوگواستیکینگ اتفاق افتاده است. این یک امتیاز منفی برای سایت شماست و اگر کاربران دیگر نیز همین کار را تکرار کنند، بزودی سایت شما رتبه پایین‌تری خواهد گرفت.

پوگو استیکینگ
142. بوک مارک‌های کروم

همه ما به خوبی می‌دانیم که گوگل داده‌های کاربری مرورگر کروم را جمع آوری می‌کند. وقتی کاربران سایت‌هایی را بوکمارک و ذخیره می‌کنند، گوگل می‌فهمد که این سایت‌‌ها برای کاربر مهم و بدردبخور هستند؛ بنابراین صفحاتی که در کروم بوک مارک شده‌اند، رتبه بهتری در گوگل خواهند داشت.
143. تعداد کامنت‌ها

صفحاتی که نظرات زیادی دارند نشان می‌دهند که کاربران تعامل زیادی با آن‌ها دارند و این می‌تواند برای گوگل نشانه‌ای از کیفیت باشد. اصلاً باری شوارتز از زبان خود گوگل گفته که کامنت‌ها می‌توانند به رتبه بهتر یک صفحه در نتایج کمک کنند.
144. زمان توقف (Dwell time)

گوگل توجه ویژه‌ای به زمان توقف دارد. مدت زمانی که کاربر بعد از جستجوی خود در گوگل و ورود، در سایت شما سپری می کند را زمان توقف می‌نامند. این گزینه در برخی از موارد با عنوان کلیک طولانی در برابر کلیک کوتاه شناخته می‌شود. در واقع گوگل مدت زمان ماندن کاربر در صفحه را در نظر می‌گیرد و هرچه این زمان بیشتر باشد بهتر است!


آموزش سئو گوگل ,کلیک ,سایت ,کاربر ,تعامل ,رتبه ,خواهند داشت ,کلیک طبیعی ,زمان توقف ,گوگل خواهند ,پوگو استیکینگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

aa ROG GAMING CLUB تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. عباسعلی اقدامی エグダミ先生 دانلود نرم افزار اندروید 96